Reintegració i retoc en restauració de paper (2016)

CASTELLANOenglish
CURSOS Reintegració i retoc

Escoda brushes supports this course Golden dóna suport a aquest curs

DATES: 19-21 de desembre, 2016 (18,5 hores). PRIMERÍSSIMA EDICIÓ!
LLENGUA: Anglès
PROFESSORAT: Amparo Escolano, Rita Udina.
EMPLAÇAMENT: Premià de Mar (Spain).
PROGRAMA: Descarrega’l aquí.
ORGANITZACIÓ: ritaudina.com

First edition (2016)D’esquerra a dreta i de dalt a baix: Chanaka Perera (Biblioteca Nacional de Qatar); Kate Chan (Hong Kong), Amparo Escolano (South Florida Art Conservation), Alexandra Nederlof (RijksMuseum, Països Baixos), Orsolya Zelenák (Galeria Nacional d’Hongria), Arantxa Blat (Museu d’Art Islamic, Qatar), Chiara Fornaciari (Museus del Vaticà), Nina Hesselberg-Wang (Biblioteca Nacional de Noruega), Küllike Pihkva (Arxius Nacionals d’Estònia), Daniel Gillberg (Oslo Conservation Studio, Noruega), Eugènia Piferrer i Rita Udina.

Daniel Gillberg, Chanaka Perera and Amparo Escolano Solka-Floc (microcristalline cellulose powder)  Orsolya Zelenák (Hungarian National Gallery), Nina Hesselberg-Wang (National Library of Norway). moulding textures Kate Chan (Hong Kong), Chiara Fornaciari (Vatican Museum). matting agents the class moulding the texture of a cloth binding. Arantxa Blat (Museum of Islamic Art, Qatar); Küllike Pihkva (National Archive of Estonia); Orsolya Zelenák (Hungarian National Gallery); Kate Chan (Hong Kong). Pulp samples for leafcasting infilling Kate Chan and Alexandra Nederlof (Rijksmuseum)
 Daniel Gillberg (Oslo Conservation Studio, Norway). Daniel Gillberg (Oslo Conservation Studio, Norway) and Chanaka Perera (Qatar National Library).


Contingut relacionat:

Retoc virtual vs retoc virtuósLa diplomàtica tinta neutraDürer: de la vella Europa a Palm BeachSFLAC post àlbum facebook