Curs: Reintegració i retoc en restauració de paper (Premià, 2017)

CASTELLANOenglish
CURSOS Reintegració i retoc en restauració de paper

Escoda brushesRita Udina, Katie Wood (International Conservation Services, Australia), Joan Samuels (Fabian Restauratoren, Switzerland), Ágnes Nemes (National Archive, Hungary), Nico Lingbeek (Lingbeek Papierrrestauratie, Netherlands), Amparo Escolano (South Florida Art Conservation, USA), Paulina Kralka (Polland) and Kristina Lukoseviciene (National Library, Lithuania).
D’esquerra a dreta: Rita Udina, Katie Wood (International Conservation Services, Australia), Joan Samuels (Fabian Restauratoren, Switzerland), Ágnes Nemes (National Archive, Hungary), Nico Lingbeek (Lingbeek Papierrrestauratie, Netherlands), Amparo Escolano (South Florida Art Conservation, USA), Paulina Kralka (Polland) i Kristina Lukoseviciene (National Library, Lithuania).
Not in the image: Manuela Belli (Italy); Laura Chignoli (Italy); Isabelle Egan (Book & Paper Gathering, United Kingdom), Jillian Gregory (Bethlem Museum, United Kingdom).

Isabelle Egan, Jillian Gregory, Ágnes Nemes, Paulina Kralka, Laura Chignoli Manuela Belli, Laura Chignoli Theory classPaulina, Ágnes, Kristina and Amparo, toasting micro powdered cellulose Jillian, Ágnes and Laura Katie Wood and Joan Samuels
Kristina Lukoseviciene and Jillian Gregory Ágnes Nemes (and Jillian Gregory)

Sujeto a licencia Creative Commons. Compartir IGUAL citando AUTOR


Contingut relacionat:

Retoc virtual vs retoc virtuósLa diplomàtica tinta neutraEl retoc: un tabú en al restauració de paper?Restauració de mapa escolar de la guerra civilEl valor de les cosesSFLAC postDürer: de la vella Europa a Palm Beach


Contingut relacionat:

Retoc virtual vs retoc virtuósLa diplomàtica tinta neutraEl retoc: un tabú en al restauració de paper?Restauració de mapa escolar de la guerra civilEl valor de les cosesSFLAC postDürer: de la vella Europa a Palm Beach